Sonda
W jaki sposób zabezpieczasz swoje mienie ?
Promocje
Lokalizator GPS AZ10000G z alarmem + SIM+aku
Lokalizator GPS AZ10000G z alarmem + SIM+aku
649,00 zł 599,00 zł 527,64 zł 486,99 zł
szt.
Lokalizator GPS  AZ370G+ przekaźnik odcięcia paliwa
Lokalizator GPS AZ370G+ przekaźnik odcięcia paliwa
340,00 zł 310,00 zł 276,42 zł 252,03 zł
szt.
Lokalizator GPS AZ5000G - do 60 dni czuwania na 1 ładowaniu
Lokalizator GPS AZ5000G - do 60 dni czuwania na 1 ładowaniu
399,00 zł 379,00 zł 324,39 zł 308,13 zł
szt.
Zewnętrzna obrotowa kamera Wi-Fi  AZ8807-2MP z automatycznym śledzeniem - HIT ROKU!
Zewnętrzna obrotowa kamera Wi-Fi AZ8807-2MP z automatycznym śledzeniem - HIT ROKU!
349,00 zł 299,00 zł 283,74 zł 243,09 zł
szt.
NOWOŚĆ! Inteligentna Solar Kamera 4G LTE Tuya Smart  RBX-S11
NOWOŚĆ! Inteligentna Solar Kamera 4G LTE Tuya Smart RBX-S11
1 450,00 zł 1 290,00 zł 1 178,86 zł 1 048,78 zł
szt.
Alarm z pilotem i kablem USB : DO ROWERU, QUADA, SKUTERA, AUTA
Alarm z pilotem i kablem USB : DO ROWERU, QUADA, SKUTERA, AUTA
120,00 zł 115,00 zł 97,56 zł 93,50 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 Produkty sprzedawane w sklepie AlarmZone.pl objęte są 12 miesięczną gwarancją w przypadku osób fizycznych oraz gwarancją 6 miesięczną dla Firm. Na akumulatory zasilające gwarancja wynosi 6 miesięcy.

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta wynoszącą 12 m-cy od daty zkupu. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - pozwoli to na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. Rozpatrujemy tylko reklamacje produktów zakupionych w naszym sklepie. Produkty zakupione u pośredników handlowych należy reklamować w sklepie, w którym dokonano zakupu produktu.

 Gwarancji nie obejmują lub powodują jej utratę:

  • uszkodzenia akumulatora spowodowane niesprawną instalacją elektryczną podczas ładowania, tj.
    • uszkodzenie ogniwa spowodowane napięciem ładowania poniżej 3,7 V
    • uszkodzenie ogniwa spowodowane napięciem ładowania powyżej 5V (przeładowanie).
    • głębokie rozładowanie akumulatora poniżej 20% przez okres dłuższy niż 5 dni,
    • używanie nie oryginalnych zasilaczy.
  • urządzenia, których powodem niesprawności jest tylko stan niedoładowania/rozładowania wynikający z niewłaściwej eksploatacji;
  • wszelkie uszkodzenia mechaniczne i termiczne urządzenia spowodowane niewłaściwą eksploatacją,
  • zalanie urządzenia,
  • samowolne naprawy, przeróbki lub zmiany niezgodne z instrukcją,
  • zerwanie taśmy/osłony maskującej magnesy,
  • uszkodzenie/zerwanie taśmy gwarancyjnej/hologramu
  • przechowywanie urządzeń w temperaturach poniżej -40°C, lub powyżej +85 °C,
  • eksploatacja urządzeń w temperaturach poniżej -20°C, lub powyżej temperatury +55°C,
  • reklamacji nie podlegają baterie/akumulatory zasilające, które podlegają naturalnej eksploatacji i wymiana ich leży w gestii użytkownika.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48537778895.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne, lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Aby wysłać urządzenie na reklamcję, należy postępować w następujący sposób:

1. Należy przygotować poniższe elementy :


-  Proszę wypełnić formularz reklamacji i załączyć go wraz z dokumentem zakupu (np. paragon, faktura),
- Prosz
ę sporządzić kopię zapasową wszelkich danych prywatnych (dane, zdjęcia, kontakty, aplikacje lub inne informacje) znajdujących się na urządzeniu lub je usunąć.
-  Prosz
ę ustawić hasło fabryczne oraz skasować wszystkie kody, aby nasz serwis mógł w pełni przetestować produkt.
-  Prosz
ę wyjąć kartę SIM i/lub katę pamięci.
-  Prosz
ę spakować każdy element, łącznie z nienaruszoną baterią, z oryginalnymi akcesoriami (ładowarka) w celu sprawdzenia,
-  Prosz
ę odpowiednio zabezpieczyć produkt i opakowanie (folia bąbelkowa, wypełniacze, itp.).
Uszkodzenia powstałe w wyniku nienale
żytego zabezpieczenia produktu nie podlegają reklamacji.


PROSZĘ ZACHOWAĆ NINIEJSZY DOKUMENT


AlarmZone nie odpowiada za utratę danych znajdujących się na urządzeniu i serwerze w wyniku
jego sprawdzenia.

Proszę pamiętać o wyjęciu karty SIM i/lub karty pamięci z urządzenia. Przed wysłaniem urządzenia należy upewnić się, że wykonana została kopia zapasowa wszystkich danych prywatnych zapisanych na urządzeniu, ponieważ dane takie mogą zostać usunięte podczas sprawdzania urządzenia pod kątem naprawy, lub testu.


2. Wadliwe urządzenie należy wysłać najtańszą formą przesyłki na adres :


AlarmZone Arkadiusz Zuzelski
Ul. Bławatkowa 13
83-050 Lublewo Gdańskie
Tel. 537778895

lub 

Paczkomaty InPost :

adres: email: serwis@alarmzone.pl

telefon: 537778893

KBD01M, Wybickiego 35A, Kolbudy

 

 

UWAGA!
W przypadku gdyby urządzenie zostało odrzucone ze względu na niekwalifikujący się stan techniczny, koszty wysyłki i wysyłki zwrotnej będą musiały być zwrócone w celu otrzymania z powrotem Pani/Pana uszkodzonego urządzenia (orientacyjny koszt: 23 PLN)

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@alarmzone.pl lub telefonicznie- +48537778895. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

 

 

 

 

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Postanowienia dotyczące konsumenta stosuje się od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia również do Usługobiorcy lub Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku Klient może zostać obarczony odpowiedzialnością finansową zgodnie z art34 ust.4 Dz.U.2020.287.

Inne przypadki, w których prawo odstąpienia od umowy na ogólnych warunkach nie przysługuje, lub jest ograniczone:

  • świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą konsumenta, przed upływem 10-dniowego terminu na zastanowienie się;
  • programów komputerowych/oprogramowania oraz nagrań audio-wizualnych po usunięciu ich oryginalnego opakowania
    Uruchomienie serwera GPS- zapis trasy na serwerze przypisanym do danego lokalizatora  i skonfigurowanie pod dane Klienta.
  • umowy dotyczące świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
  • świadczenia o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
  • świadczenia, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
  • dostarczanie prasy;
  • usługi w zakresie gier i zakładów wzajemnych.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością w przeciągu 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia otrzymania przez Ciebie zamówionego towaru .
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie(wzór poniżej), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy oraz potwierdzenie zakupu(np. paragon,faktura,itp.)
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy + koszt przesyłki do Klienta. Koszt zwrotu produktu ponosi Kupujący. W przypadku płatności kartą płatniczą lub poprzez Payu -zwrot środków zostanie wykonany przy użyciu tych samych instrumentów płatniczych.

                                           

Formularz odstąpienia od umowy(wzór):

 

 

Adres do zwrotów:

AlarmZone 
Ul. Bławatkowa 13
83-050 Lublewo Gdańskie
Tel. 537778895

lub 

Paczkomaty InPost :

adres: email: serwis@alarmzone.pl

telefon: 537778893

KBD01M, Wybickiego 35A, Kolbudy

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Zgodnie z postanowieniem Prezesa UOKiK (DECYZJA Nr RBG-11/2011)

„Jeżeli zakupiony przedmiot nie z zostanie odebrany w uzgodnionym terminie, Firma Alamzone wzywa klienta w sposób z nim uzgodniony i wskazany powyżej jak również w sposób pisemny do odbioru przesyłki w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu, Firma Alarmzone jest uprawniona do naliczania opłat za bezumowne przechowywanie towaru. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby Alarmzone naliczanej za każdy miesiąc przechowania.”

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl